noorwegen-2021.reismee.nl

Planning van onze reis

Hoewel reizen in 2021 nog steeds onzeker is dankzij Covid, gaan we er toch vanuit dat onze geplande reis naar Noorwegen door kan gaan. We zijn allebei volledig gevaccineerd, dit is een eis om Noorwegen binnen te komen. Laten we hopen dat het echt kan doorgaan, zou een teleurstelling zijn als we weer een reis moeten annuleren.

Vrijdag 3 september rijden we naar Hirsthals in Denemarken waar we 's avonds de boot nemen naar Stavanger in Noorwegen. We komen daar de volgende ochtend aan. We gaan in onze eigen auto een rondreis maken door het zuiden van Noorwegen. De route is als volgt: Stavanger - Bergen - Flåm - Stryn - Geiranger - Ålesund - Kristiansund - Trondheim - Lilllehammer - Oslo. Op zaterdag 25 september varen we vanaf Oslo naar Frederikshaven in Denemarken waarna we weer naar huis rijden.

Overtochten zijn geboekt, evenals alle hotels. Deze laatsten zijn allemaal geboekt via Booking.com met de optie kosteloos annuleren, dus daarmee lopen we geen risico. Zoals altijd heb ik weer vele avonden besteed aan het uitzoeken van een leuk reisprogramma. Voor mij is dat een heel groot deel van de voorpret van een rondreis.